2008年12月31日星期三

2008生活大事回顧 (二)

  若果你未有認識我的工作,也許你會以為我是一個演藝工作者......有時候,我也以為自己轉了行,或兼了職!

  今年八月,跟老友King Kong拍檔在教會搞了個別開生面的演笑會,旨在歡笑中向觀眾朋友分享人際溝通之道!最為人難忘的相信是【呢個係個波】的遊戲環節吧!.......入場觀眾反應如何?嗨!我曾考慮在 2009年再演!......不是載譽重演,而是屢敗屢試呢!

  
今年十二月,終於有機會一嚐年青時的夢想--做電台DJ。在朋友轉介下,在本港一個24小時網上電台開咪,主持一個名為【保險Cafe】的節目,以輕鬆訪問形式,向聽眾講解投保各類保險產品和索償注意事宜。以自己累積十多年的工作經驗,去達成自己十多年前的興趣夢想,半點唏噓,半點興奮!

2 則留言:

匿名 說...

哈哈...其實【呢個係個波】的遊戲都好好玩呀...我地又可以將呢個玩法變成【呢個係隻豬】又或者【呢個係傻瓜】...2009年再演呀...祈望可以再睇...end call...

在電波大氣層做節目真係好特別呀...我都做過呀...向7萬觀眾吐水...真係唔容易...但好好玩...下次搵我呢個特別嘉賓幫幫你...話哂我都係你的大戶呀...哈哈

寶寶前傳...

匿名 說...

唔好玩!!我o係睇綵排時試玩過,好驚呀...因為如果跟唔上,會俾人覺得我反應慢,協調唔到...

我未試過o係大氣電波同人講野,好想試o下...下次你又搵我去丫,叫埋上面留言o個位喎...保證令你地個節目生色不少呀!!哇kakaka~

Anyway,替你高興...因為你可以實現到你年青o既夢想...繼續努力呀!!
我都努力緊...希望可以實現我中學時代o既其中一個"我的志願"!!

Frances字...(其待寶寶後傳中)