2007年4月5日星期四

死亡筆記


  睇到明報網上新聞標題:「龔如心癌症病逝 積財328億無福消受」;今日在茶餐廳食早餐,在茶樓飲午茶,不止一次聽到有人聲傳到耳邊:「真係多多錢都冇用,人始終要死!」(可能正值清明,人人百無禁忌!)

  其實,唔駛講都知,人人都有一死...咁係咪應該在人人都話要策劃退休生活之同時,亦係時候為自己「死後生活」做個準備呢?!

16 則留言:

Unknown 說...

人始終要離開這世界,幾時教我make a blog of my own? Call me, thks!

Have a happy Easter holidays!
Your friend,clarence

匿名 說...

為自己「死後生活」做個準備? 即係點? 可否明確講清楚?

LeoDidoBicycle 說...

青青, 每個人對自己「死後生活」的要求和期望都唔同, 甚至有人認為死後根本唔會再有生活...所以首先要想想以上問題,然後才可再作準備...如果認為我的回應不夠明確,你可以隨時電郵我,再彼此交流詳談: leocheuk@gmail.com
...當然,你亦可以繼續在這裡俾意見,大家一齊討論啦!!

LeoDidoBicycle 說...

Clarence, 唔好意思, 呢幾日公司搞裝修, 「立立」亂, 呢兩日會call你, 再詳談...

匿名 說...

回應不夠明確, 可否清晰啲?

匿名 說...

仲未回答?唔係掛?

LeoDidoBicycle 說...

青青,你實在令我有點受寵若驚啊!我呢排忙到連自己個Blog都冇時間睇,而你就好似啲「乜夫人」信箱嘅讀者咁樣,等待我回覆你嘅問題,真係唔好意思,我對你真係答得太遲!...當然我亦要多謝你嘅俾面捧場啦!
查實你想我嘅回應清晰,咁就要麻煩你先答我一個問題...因為我哋講緊嘅話題係比較個人化,所以要知道你嘅睇法,我先至可以俾到較為明確同清晰嘅回應呀!
個問題好簡單,就係按你而家嘅思想,你認為龔如心女士嘅靈魂呢一刻何去何從呢?
Thanks for your sharing again!

匿名 說...

你好似用緊 Milton MOdel 喎!

匿名 說...

本來無一物...
對世事亦不用那麼執著,
太無聊啦...

可以笑的話,不會哭...

匿名 說...

估唔到我係邊個? 死未!!

LeoDidoBicycle 說...

青青, 我想我嘅網友「吳彥祖」唔係想估你係邊個, 只不過可能唔明乜嘢係Milton Model啫!話晒呢啲都係NLP學問嘅專有名詞嘛...雖然我都係NLP執行師,但係有時一時間都醒唔起係咩嚟呀!可能呢啲就係所謂「不知道自己知道」啊!

匿名 說...

你 的 眼 睛 若 昏 花 , 全 身 就 黑 暗 。 你 里 头 的 光 若 黑 暗 了 , 那 黑 暗 是 何 等 大 呢 。

匿名 說...

ummmm, 敢問呢.... 你離世之後會去邊架?

係咪真係有天堂同地獄架? 咁天堂同地獄係咪真係好似我地dee呀媽咁講, 一個好靚, 一個就好恐怖, 有18層咁多架?

如果係咁, 我地有無得揀架呢? 係咪有錢人有得揀先架?

匿名 說...

究竟呢個 blog 嘅主人出咗trip, 定係病咗, 定係.....? 好担心啊!

匿名 說...

我細細個就好想識你啦,幼稚園上唱游堂仲成日叫你個名的。
"青青姑娘,清早起來,提著花籃上市場,穿過大街,走過………"

青青小姐,可否post張手執花籃的照片上來以解我多年的幻想謎團?謝謝!

匿名 說...

Welcome to visit me:

http://www.starphotohk.com/20030802-MissHK2003/Img_5533.jpg