2007年5月5日星期六

做隻貓,做隻狗,不做忙人!


上月一篇「死亡筆記」遭網友青青連番「狙擊」回應後,我深明寫Blog難,寫有深度的Blog更難!正如做人難,做都市人亦難,做個忙碌的都市人更難...
有時候,會聽到身邊有人講:「近排做嘢忙到隻狗咁呀!」對於每晚都以狗作伴的我來說,我不敢「狗」同以上嘅講法!

我的狗兒BB和黑仔每日只有四個活動--瞓覺、食嘢、排便...同埋發癲咁吠!所以佢哋忙極有個限度,唔駛好似忙碌都市人咁,要用Pocket PC 嚟Planning Schedule!

查實,做狗會唔會好過做人呢?!

係喎,講開狗狗,如果你對貓貓都有興趣嘅話,可以去睇睇我朋友嘅Partner嘅手工作品,好Cute呀, 喺「AM730」都介紹報導過!


5 則留言:

匿名 說...

問題唔係貓狗唔洗忙,而係【有人養的】貓狗唔洗忙。
若果有人養我的話,我一樣會好得閑。
若果為了要得閑D就想去做狗,不如高檔D,揀熊貓,唔洗做都能促進外交,生個仔出來仲有國家級照顧。

匿名 說...

其實做人都可以只有瞓覺,食野同屙屎架! 忙唔忙係由你自己去決定既者...不過就係因為有好多事情都有決定權,人先至會多野諗,做一個決定又會去考慮opportunity cost,決定完又可能會後悔,三心兩意...結論:做狗比較好...

Unknown 說...

好得意呀! 最鍾意"dup"耳貓, 你個fd係咪整0黎賣0架? 多d顏色好d喎, 俾d意見佢呀!

匿名 說...

寫Blog唔駛一定要有深度架,只要係發自內心o既分享就得啦!我一直都有睇你o既Blog架!但你知啦,我打字仲慢過蜗牛,所以而家先至o羊o羅......
你介紹d手工作品真係唔錯呀!如果有得買就話我知,因為我有個friend係典型o既愛貓之人.

blog marketing 說...
網誌管理員已經移除這則留言。